Support og Kontakt

Læs her hvordan får du hjælp og hvordan du kontakter Juelsminde Antenneforenings kontor, hvis du har spørgsmål til din regning eller lignende.

Kontaktpunkter

Juelsminde Antenneforening trækker på de services, som vores underleverandører yder i forhold de aftaler, som de har indgået med foreningen. Nedenstående retningslinjer kan følges – men hvis man er i tvivl, så kan kontoret altid kontaktes. Kontoret vil i så fald hjælpe medlemmerne videre i den rigtige retning.

TV

Fejlmelding
Problemer med at modtage TV-kanaler eller mangel på signal.

Kontakt
Dansk Kabel TV- tlf. 76 42 88 00

Internet

Fejlmeldning
Hvis du har problemer med fx internettet, web-hotel, jafnet-email, router eller lignende.

Kontakt
YouSee – tlf. 70 70 40 40

https://booking.rn.dk/MineAftaler

Administration

Kontaktårsag
Spørgsmål til regning, kontingent, nye tilslutninger, ejerskifte eller pakkeskift.

Kontakt
Juelsminde Antenneforening – tlf. 75 69 3-4-5-6

https://booking.rm.dk/MineAftaler

Udvidet kontaktinformation

Juelsminde Antenneforenings kontor ligger på samme adresse, som Juelsminde Vandværks administration. Herunder kan du kontakte administrationen direkte og se mere information.

Kontakt foreningen

Mere information

Alle forespørgsler og henvendelser vedrørende tilslutning, kontingentbetaling, ejerskifte, pakkeskift, m.v. kan rettes til nedenstående.

Adresse
Juelsminde Antenneforening
Tofteskovvej 12E
7130 Juelsminde

Telefon
75 69 3-4-5-6

Åbningstider på kontoret
Mandag-fredag fra kl. 10.00 til kl. 14.00.

Email-adresse
[email protected]